Критерії оцінювання навчальної діяльності учнів                                                у квесті «Хімія крові»

 

 

 

 

Критерії, їх обґрунтування

 

Високий рівень

(10-11 б)

Достатній рівень

(7-9 б)

Середній рівень

(4-6 б)

Самостійна пошукова робота

·  робота демонструє правильне розуміння завдання, мети та кінцевого результату, якого необхідно досягти;

·  тема розкривається цілком та викладена в повному обсязі;

·  чітко побудований шлях вирішення проблеми;

·  матеріал викладено послідовно, логічно;

·  чітко скоординовані всі дії та узгоджена робота з викладачем;

·  вся діяльність рівномірно розподілена за часовим проміжком;

·  наявна авторська оригінальність (робота містить власні роздуми, висновки, рекомендації та пропозиції);

·  креативність та творчий підхід у виконанні роботи;

·  демонстрація ІТ грамотності.

 

·   в роботі мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми, яка розглядається;

·   включені матеріали, що не мають відношення до теми, відібрана інформація не повністю аналізується;

·   шлях розв’язку проблеми викладений частково;

·   логіка викладу матеріалу порушена;

·   робота розподілена хаотично в часі;

·   авторська оригінальність викладу матеріалу наявна в незначній кількості;

·   прослідковується стороння допомога, часткова самостійність.

·   в роботі наявні матеріали, які не мають відношення до теми;

·   включені матеріали, що повністю не мають відношення до теми;

·   відібрана інформація не аналізується;

·   відсутній шлях розв’язку проблеми та логіка викладення матеріалу з теми;

·   робота стандартна (немає авторських прикладів);

·   несамостійна робота, має місце стороння допомога, більшість відповідей на завдання скопійовано у товарищів.

Оформлення роботи

 

робота оформлена грамотно, немає стилістичних помилок.

 

 

в роботі наявні не грубі помилки.

 

в роботі є грубі помилки.

Робота з ІКТ

- використовуються запропоновані і власні сервіси для представлення інформації;

- демонструється вміння злагодженої роботи в мережі, безпечної поведінки в Інтернеті;

- демонструється вміння оформлювати опрацьовані матеріали та розміщувати їх на платформі;

- демонструється вміння розміщувати гіперпосилання, працювати з сервісами та програмами;

- демонструється вміння розміщувати коментарі, давати коректні відповіді, надавати підписи після коментарів;

- демонструється вміння самостійної роботи на платформі.

- використовуються в основному більше запропоновані, а також мало власних сервісів для представлення інформації;

- демонструється вміння незлагодженої роботи в мережі та безпечної поведінки в Інтернеті;

- демонструється вміння оформлювати опрацьовані матеріали та розміщувати їх на платформі за допомогою вчителя;

- демонструється вміння розміщувати гіперпосилання, працювати з сервісами та программами з незначними помилками;

- демонструється вміння розміщувати коментарі, давати коректні відповіді, надавати підписи після коментарів за допомогою вчителя;

- демонструється вміння самостійної роботи на платформі за допомогою вчителя.

 

- використовує тільки запропоновані сервіси для представлення інформації;

- демонструє вміння роботи в мережі частково правильно, безпечної поведінки в Інтернеті;

- має труднощі під час оформлення опрацьованих матеріалів та розміщення їх на платформі для квесту;

- не має вмінь щодо розміщення гіперпосиланнь, вміє працювати тільки з деякими сервісами та програмами;

- не демонструє вміння розміщувати коментарі, відповіді на коментарі не завжди коректні, підписів після коментарів немає;

- не демонструє вміння самостійної роботи на платформі, більшість роботи робить під керівництвом вчителя.

Захист роботи

·   наявна аргументованість основних позицій розгляданої проблеми, результати представлено в повному обсязі;

·   під час захисту доповідач демонструють ерудованість та логіку викладення, відображає міжпредметні зв’язки;

·   доповідач має вміння роботи з аудиторією, володіємовою, дотримуються регламенту;

·   доповідач впевнено і повно відповідає на запитання, розкриває зміст теми;

·   доповідач має бажання отримати максимальний результат та готовий до дискусії.

 

·   під час захисту є порушення логіки, неповне представлення результатів;

·   доповідач викладає матеріал, але не має достатньо глибоких знань;

·   доповідач допускає не грубі помилки у виступах, незначно порушує регламент, увагу аудиторії утримує, але частково;

·   доповідач не завжди впевнено і повно відповідає на запитання, розкриває зміст теми не повністю;

·   доповідач готовий до дискусії, але дає відповідь не на всі запитання.

·   відсутні аргументи з основних питань теми, відсутні основні результати дослідження;

·   доповідач не володіє матеріалом, який представляє;

·   доповідач не може утримати увагу аудиторії, порушує регламент;

·   доповідач не може відповісти на всі запитання;

·   доповідач не готовий до дискусії, не має контакту, висловлює недоброзичливість.