|
Критерії, їх обґрунтування
|
||
Високий рівень (10-11 б) |
Достатній рівень (7-9 б) |
Середній рівень (4-6 б) |
|
Самостійна пошукова робота |
· робота демонструє правильне розуміння завдання, мети та кінцевого результату, якого необхідно досягти; · тема розкривається цілком та викладена в повному обсязі; · чітко побудований шлях вирішення проблеми; · матеріал викладено послідовно, логічно; · чітко скоординовані всі дії та узгоджена робота з викладачем; · вся діяльність рівномірно розподілена за часовим проміжком; · наявна авторська оригінальність (робота містить власні роздуми, висновки, рекомендації та пропозиції); · креативність та творчий підхід у виконанні роботи; · демонстрація ІТ грамотності.
|
· в роботі мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми, яка розглядається; · включені матеріали, що не мають відношення до теми, відібрана інформація не повністю аналізується; · шлях розв’язку проблеми викладений частково; · логіка викладу матеріалу порушена; · робота розподілена хаотично в часі; · авторська оригінальність викладу матеріалу наявна в незначній кількості; · прослідковується стороння допомога, часткова самостійність. |
· в роботі наявні матеріали, які не мають відношення до теми; · включені матеріали, що повністю не мають відношення до теми; · відібрана інформація не аналізується; · відсутній шлях розв’язку проблеми та логіка викладення матеріалу з теми; · робота стандартна (немає авторських прикладів); · несамостійна робота, має місце стороння допомога, більшість відповідей на завдання скопійовано у товарищів. |
Оформлення роботи |
робота оформлена грамотно, немає стилістичних помилок.
|
в роботі наявні не грубі помилки. |
в роботі є грубі помилки. |
Робота з ІКТ |
- використовуються запропоновані і власні сервіси для представлення інформації; - демонструється вміння злагодженої роботи в мережі, безпечної поведінки в Інтернеті; - демонструється вміння оформлювати опрацьовані матеріали та розміщувати їх на платформі; - демонструється вміння розміщувати гіперпосилання, працювати з сервісами та програмами; - демонструється вміння розміщувати коментарі, давати коректні відповіді, надавати підписи після коментарів; - демонструється вміння самостійної роботи на платформі. |
- використовуються в основному більше запропоновані, а також мало власних сервісів для представлення інформації; - демонструється вміння незлагодженої роботи в мережі та безпечної поведінки в Інтернеті; - демонструється вміння оформлювати опрацьовані матеріали та розміщувати їх на платформі за допомогою вчителя; - демонструється вміння розміщувати гіперпосилання, працювати з сервісами та программами з незначними помилками; - демонструється вміння розміщувати коментарі, давати коректні відповіді, надавати підписи після коментарів за допомогою вчителя; - демонструється вміння самостійної роботи на платформі за допомогою вчителя.
|
- використовує тільки запропоновані сервіси для представлення інформації; - демонструє вміння роботи в мережі частково правильно, безпечної поведінки в Інтернеті; - має труднощі під час оформлення опрацьованих матеріалів та розміщення їх на платформі для квесту; - не має вмінь щодо розміщення гіперпосиланнь, вміє працювати тільки з деякими сервісами та програмами; - не демонструє вміння розміщувати коментарі, відповіді на коментарі не завжди коректні, підписів після коментарів немає; - не демонструє вміння самостійної роботи на платформі, більшість роботи робить під керівництвом вчителя. |
Захист роботи |
· наявна аргументованість основних позицій розгляданої проблеми, результати представлено в повному обсязі; · під час захисту доповідач демонструють ерудованість та логіку викладення, відображає міжпредметні зв’язки; · доповідач має вміння роботи з аудиторією, володіємовою, дотримуються регламенту; · доповідач впевнено і повно відповідає на запитання, розкриває зміст теми; · доповідач має бажання отримати максимальний результат та готовий до дискусії.
|
· під час захисту є порушення логіки, неповне представлення результатів; · доповідач викладає матеріал, але не має достатньо глибоких знань; · доповідач допускає не грубі помилки у виступах, незначно порушує регламент, увагу аудиторії утримує, але частково; · доповідач не завжди впевнено і повно відповідає на запитання, розкриває зміст теми не повністю; · доповідач готовий до дискусії, але дає відповідь не на всі запитання. |
· відсутні аргументи з основних питань теми, відсутні основні результати дослідження; · доповідач не володіє матеріалом, який представляє; · доповідач не може утримати увагу аудиторії, порушує регламент; · доповідач не може відповісти на всі запитання; · доповідач не готовий до дискусії, не має контакту, висловлює недоброзичливість. |